Dat deden we uiteraard samen met de mensen die ons werk mogelijk maken: vrijwilligers, docenten en vertegenwoordigers van bedrijven. Om hen nog eens extra in het zonnetje zetten, reikten we een aantal heuse JINC-awards uit.

De winnaars

Flevoland-3
De winnaar van de ‘Rots in de branding’-Award, Stefan Moorman van Tomingroep.

Zo ging Leonie de Jong van PON er vandoor met de ‘Bloed, zweet en big-smile’-award voor Beste Sollicitatietrainer. Tomingroep kreeg de ‘Rots in de branding’-onderscheiding voor Beste Bliksemstage, KFC Lelystad mocht naar huis met de ‘Niet lullen maar poetsen’-award; een prijs voor het bedrijf dat na de eerste kennismaking het snelst partner werd.

Flevoland-41
Barbara Schouten van het Flevoziekenhuis, dat won in de categorie ‘Beste Kruiwagen’.

In de categorie Beste Kruiwagen, een netwerkprijs, won het Flevoziekenhuis en Scholengemeenschap Lelystad ontving de ‘School die het beste zijn huiswerk doet’-award.

Natuurlijk zijn we niet alleen deze vijf winnaars dankbaar, maar ál onze partners en de 350 vrijwilligers die zich voor ons inzetten. Samen kunnen we ervoor zorgen dat jongeren uit wijken met sociaaleconomische achterstand een eerlijke start krijgen op de arbeidsmarkt!

Zien hoe dat werkt? Bekijk dan dit filmpje, dat onze partner De Clipjesfabriek voor ons maakte.

Source: www.youtube.com

Natuurlijk kan jij ook samen met je bedrijf in actie komen tegen kansenongelijkheid in Flevoland. Lees hier hoe het werkt!