Onze organisatie groeit en we zijn hard op weg om onze ambitie – in 2020 in heel Nederland actief zijn – te realiseren. Om ons daarbij te helpen zijn we per direct op zoek naar een projectmedewerker.

Als onze nieuwe collega ben je verantwoordelijk voor het organiseren van Bliksemstages en Sollicitatietrainingen, dus voor het proces van inplannen, bevestigen, briefen en evalueren. Belangrijk is dat je kan omgaan met last-minute problemen die opgelost moeten worden. Je kunt goed schakelen tussen verschillende projecten, werkzaamheden en de betrokkenen. Tenslotte onderhoud en vergroot je je netwerk van bedrijven en scholen.

Klinkt vast interessant, maar wat ga je nou eigenlijk bij ons doen? Een werkdag zou er zomaar zo uit kunnen zien:

Je begint de ochtend bij een zorgorganisatie, waar je hun eerste Bliksemstage bijwoont. Dit bedrijf heb je vorige maand zelf geworven. Je kijkt mee naar het programma zodat je na afloop feedback kunt geven en aan de relatie kunt werken: wie weet is dit een potentiële partner voor JINC! Terug op kantoor ga je achter de pc aan de slag. Je maakt informatiepakketten voor vrijwilligers die binnenkort Sollicitatietraining geven, zodat ze de juiste brieven en cv’s van de leerlingen, een handleiding en alle praktische informatie op tijd gemaild krijgen. Aan het eind van de dag bel je twee scholen die deze week op Bliksemstage zijn geweest om hun eerste reactie te horen en om een evaluatie-afspraak in te plannen.

Het gaat, kortom, om een uitdagende baan met veel eigen verantwoordelijkheid en alle kansen om mee te groeien met onze nieuwe vestiging in Zuid-Limburg.

Wat ga je bij ons doen?

  • Je bent planner: je zorgt ervoor dat er op elke school en bij de bedrijven vrijwilligers zijn om de projecten uit te voeren en dat alle partijen weten wat er van hen verwacht wordt.
  • Je bent accountmanager: je bent het gezicht van JINC naar jouw contactpersonen bij scholen en bedrijven en onderhoudt deze relaties.
  • Je bent werver: je enthousiasmeert vrijwilligers om deel te nemen aan de projecten en je creëert kansen om het bedrijvennetwerk van JINC uit te breiden.

Je rapporteert aan de vestigingsdirecteur.

Functie-eisen

Onze nieuwe collega:

  • Is een energieke en proactieve relatiebouwer met tussen de 2 en 4 jaar ervaring in het bovenstaande gevarieerde scala aan werkzaamheden.
  • Heeft HBO of WO werk- en denkniveau.
  • Heeft aantoonbaar goede adviesvaardigheden.
  • Heeft uiteraard affiniteit met de doelstellingen van JINC en wil samen met ons groeien.
  • Is een gezellige, empathische collega die graag resultaten behaalt, die zorgvuldig en zelfstandig werkt én de Nederlandse taal in woord en geschrift goed beheerst.
  • Woont in Zuid-Limburg.

Wat biedt JINC jou?

  • Een inspirerende werkomgeving waarin jij samen met meer dan 80 collega’s het verschil maakt voor kinderen uit wijken met sociaaleconomische achterstand;
  • Een salariëring conform de cao Maatschappelijk Werk, schaal 7 van €2392,- tot    €2527,- bruto per maand (op basis van 36 uur p/w, afhankelijk van leeftijd en ervaring) plus vakantiegeld en eindejaarsuitkering;
  • Een halfjaarcontract voor 24 uur per week met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Ondersteuning in jouw ontwikkeling (o.a. met relevante trainingen).

Solliciteren?

Is deze baan de volgende stap in je carrière? We horen heel graag van je! Solliciteren kan tot vrijdag 30 november 2018, door een brief en CV te sturen naar amiddeldorp@jinc.nl o.v.v. ‘vacature projectmedewerker nov 2018’. Wij kijken uit naar je reactie!

Sollicitaties worden op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen. Wij zullen sollicitatiegesprekken voeren tot 14 december. Onze nieuwe collega kan starten vanaf januari 2019.

Het is voor JINC essentieel om zorg te dragen voor de belangen en het welzijn van de kinderen in onze projecten. Om die reden vraagt JINC voor haar medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag aan en laat ze haar medewerkers de Code Gedrag en Integriteit van de Vereniging JINC ondertekenen. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Over JINC 

JINC helpt jongeren van 8 tot 16 jaar op weg naar een betere start op de arbeidsmarkt, door beroepsoriëntatie op de werkvloer, het aanleren van (sociale) vaardigheden en workshops over ondernemerschap. JINC vindt dat elk kind een eerlijke kans verdient, ook als het opgroeit in een omgeving met minder voorbeelden en rolmodellen om zich aan op te trekken.

JINC is een non-profit organisatie. Ruim 1.300 bedrijven dragen (financieel) bij om de organisatie van de projecten mogelijk te maken en stellen hun medewerkers beschikbaar als vrijwilliger, bijvoorbeeld als trainer of als coach. We bereiken jaarlijks bijna 50.000 basis-, praktijk- en vmbo-leerlingen uit Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Kennemerland, Brabant, Flevoland en Leeuwarden. Er werken landelijk ruim 80 mensen bij JINC.