Nationale Nederlanden nam de aftrap op het Rijswijks Lyceum met een digitale Bliksemstage, waarbij medewerkers inbelden in de klas. Na een voorstelrondje en het delen van naar informatie over het bedrijf, werden de leerlingen aan het werk gezet.

Als echte risicodeskundigen liepen ze door de school om te controleren of het gebouw veilig genoeg was voor de verzekering. Dat was het gelukkig! Daarna maakten ze een Instagram-post, zodat nog meer mensen NN gaan volgen.

Veel kinderen

Deze geslaagde eerste Bliksemstage in de Klas smaakte naar meer; NN gaat hem komende maanden maar liefst twee keer per maand geven aan leerlingen in heel Nederland.

Samen met de standaard Bliksemstages van onder meer ABN AMRO, Capgemini, Coca-Cola, DHL, Eden Hotels, Facilicom, ING, Technische Unie, Manpower, Mazars, BAM en Pathe kunnen we zo heel veel kinderen bereiken – corona of niet!

NN 5

Wil jij ook jongeren uit wijken met sociaaleconomische achterstand een duwtje in de rug geven én laten zien hoe mooi het werk in jouw sector is? Kijk dan hier wat je kunt doen!